måndag 9 september 2013

#fail

Idag hade vi träning på ett ställe som heter Tegelbruket här i Örebronx. Jag trodde lite att det var typ en nybyggd gympasal. Eh, stället hade en reception? Ett café? Ett jäkla bibliotek? Missförstå mig rätt, alla är ju väldigt bra saker på en mötesplats för unga, men jag var inte riktigt beredd på detta när jag travade in där i... hotpants.

Och sen åkte vi och det var nytt golv så det gick jättedåligt för mig och sen skulle jag trots att det gick dåligt göra crossovers i en sväng och så tittade jag upp och såg några killar stå och titta in genom glasväggen med mobilkamerorna i högsta hugg. Så då gjorde jag det alla människor med självrespekt gör. Jag ramlade hårt och brutalt på min ändalykt.

Sen reste jag mig fort som fan, åkte vidare med blossande kinder och ömmande lår och nu väntar jag på att det dyker upp någon youtubevideo med någon slags fail-hashtag. Typ #fat #amateur #skater #falls #hard #fail.

Men annars gick träningen bra.


Inga kommentarer: