lördag 8 juni 2019

Lo and behold: min tatuering!

Till sist blev den då ÄNTLIGEN klar, denna tatuering som jag tänkt på så länge. Den är så mycket finare än jag nånsin hade kunnat föreställa mig och jag är så nöjd.

En liten liten bukett bestående av en lupin för mitt första barn, två vallmor för mitt andra barn och tre blåsippor för mitt tredje barn. 

Lupin för Noa, för att det var min första favoritblomma och han är min förstfödde, och för att de är så vackra och han likaså. 

Vallmo för Emmy, för att hon är färgglad, bildskön, tunn men stark och trivs i flock. 

Blåsippa för Majken för att hon är lysande, gör människor glada och är så unik att hon borde fridlysas. 





Jag var så osäker på om jag ville ha svart eller i färg, men eftersom min tatuerare var så himla bra så låter hon mig komma tillbaka om jag, efter att ha känt efter nu när den är på plats, bestämmer mig för att jag vill ha färg trots allt. Men det tror jag inte. Jag är så himla himla himla nöjd!




2 kommentarer:

Anonym sa...

Så himla fin!!

Anna sa...

Fin! <3 <3