torsdag 3 oktober 2013

Den här dagen kan ju gå och hoppa framför ett tåg.

Jag tänker laga pad thai och åka Roller Derby och försöka sluta gråta över att allt är som det är. Det är jättefascinerande att så många tror att jag knappt har någon integritet eller att jag twittrar och bloggar om allt när det är så mycket så mycket jag utelämnar. 

Jag har hål i en tand, det är ju inte särskilt hemligt. Det gör jätteont men det kommer bli svindyrt att laga så jag vill inte gå, men det kommer ju bli värre om jag väntar, jag vet, men jag har tandläkarskräck.

Pad thai var det ja. Alltid något. 

2 kommentarer:

Malinka sa...

Bu och blä för allt som är vad det är.

Vad har du för recept på pad thai? Jag har prövat flera men aldrig fått till det.

Ellen sa...

Jag köpte någon mix från typ santa maria och hade i. Blev gott. Jag hade för lite nötter i bara. Barnen hatade det, men de äter ju ändå inget så.