onsdag 5 januari 2011

En sak klar, 76 to go.


5 kommentarer:

Kerstin sa...

Åh, en sån grön i manchester har vi "ärvt" av gubben vi köpte vårt hus av, han lämnade den i förrådet. Jag tycker visserligen att den är grymt cool men vi behöver den inte så jag tänkte sälja den. Det är inte så att du vet vad folk är benägna att betala på Blocket? Eller din kanske också är ärvd?

Ellen sa...

Sök på "retro" i barnvagnskategorin så hittar du många annonser. Runt 1000-1500 kan ni lätt kräva verkar det som. Vi betalade bara 700 för vår men det var "billigt" utifrån vad jag sett på annonser.

Sofi sa...

Tjusig!!!! :D

Västgötskan sa...

Sympatiserar vad gäller din 24-timmarsdygn nedan. I know the feeling... :-P
Men snart är det väl över får vi hoppas! :-)

Anonym sa...

Vilken fin barnvagn! Undrar för mig själv hur i all världen jag hamnat här på din blögg, men den var ärtig:)