tisdag 5 april 2016

Önskelista

Jag fyller år på fredag, visste ni det? Ni vet väl att jag är JÄTTELÄTT att hitta på internet, så vill ni googla reda på min adress och skicka lite blommor/presenter/kärleksbrev, be my guest. Seriöst. Stalka på osv.

I alla fall så önskar jag mig följande. (Take note mamma och barn som inte får läsa min blogg men ibland googlar mitt namn och frågar "varför skrev du så mamma", ja jag menar dig Emmy.)

En beauty blender.
En ljustavla.
En parfym som doftar av sommarregn mot asfalt.
Böcker, särskilt "Färjan" som jag länge har velat läsa.
Krukväxter, eller presentkort på typ plantagen.
Färgning av ögonbryn och fransar.
Fillers för kinderna.
Hotellweekend i storstad
Dyra påslakan av hög kvalitet. Det ska tydligen vara härligt att sova med fina lakan? Å andra sidan vetefan om det är en så kul grej att få ändå? Kanske ska spara det tills jag blir rik och kan lyxa med sånt?
Badsaker en masse. Har ju börjat ta långa skumbad som nån slags terapiform. Lika bra att lukta gott då.
En läkartid där jag kan ta upp ALLA mina fysiska problem utan att behöva boka en tid för varje liten grej?

Tja, det var väl det antar jag. Jag fyller 32 förresten. Sjukt ju. Jag som är max... 27.


1 kommentar:

JsN sa...

Jag är också 27, det har jag fyllt i många år... Min mormor fyllde 27 47 ggr. Sen fyllde hon 75 och det var inte kul! Jag hoppas jag fortsätter att fylla 27!