måndag 14 juni 2010

I wanna do bad things to you.

Åh herregud vilket bra första avsnitt. Både rumpa, magmuskler och gayerotiska drömmar. Det är nästan ett slöseri med hotness att ha säsongsstart mitt i sommaren, hösten behöver lite hetta. Men jag klagar inte, thank god att det är igång igen.

Jag vet att det finns Team Eric och Team Bill (precis som det för 10 år sedan fanns vamplovers som tjafsade om ifall det var Spike eller Angel som gällde), men finns det något Team Jason? Han må vara vanlig dödlig, men ovanligt underbart charmig.

Välkommen tillbaka True Blood. Vi har saknat dig så.

2 kommentarer:

Leos pappa sa...

ehh. du förespråkar sookie och jason som ett par? modigt :)

Ellen sa...

Leos pappa - näe, nu menade jag ju inte "Team" som i "vem ska Sookie hooka upp med", utan mer som i "vem är egentligen snyggast?". Fan, sookie är ju bara ivägen för min väg till Eric ju!