söndag 3 oktober 2010

Bara för att.

Jag vet aldrig om jag ska skriva om vad jag tänker, eller om vad jag gör. Men den här helgen har jag mest umgåtts med familjen (inkl. syster med sambo) och tapetserat. Dvs varken gjort eller tänkt något speciellt.

Eller jo visst, jag har tänkt att vi var jävligt duktiga som tapetserade hela tvättstugan på några timmar, jag och min mamma. Sen efter det tänkte jag att det var rätt dumt gjort, med tanke på hur sjukt ont i hela kroppen jag fick. Det ledde till att jag tänkte "nämen, ett varmt bad kanske gör susen". Efter det varma badet tänkte jag att jag var dum i huvudet, eftersom värmen hade gett mig monsterhuvudvärk.

Just nu tänker jag inte så mycket längre, huvudet gör för ont. Jag har en hemtenta att lämna in imorgon, ska försöka klämma in den mellan alla tv-serier vi har att se. En typisk söndag, med andra ord.

1 kommentar:

Fia sa...

Hoppar in från FL, fin blogg! :)