fredag 1 februari 2013

Fredagsfeeling

De ringde sen. Fast inte om Majken, utan om Noa. Ibland har jag för många barn för mitt eget bästa. Innan de hann ringa hann jag dock dra på mig en snygg klänning från Dorothy Perkins (jag ÄLSKAR DP, snyggare kläder finns inte!) och ge mig upp på stan för en lunchdejt. Jag hade till och med hårspray i håret!

Sen ringde de som sagt och jag fick skynda mig att avsluta lunchen och åka hemåt igen utan något uträttat alls egentligen, men under en timme ungefär fick jag vara social, snyggt klädd och hemifrån. Det är så sjukt mycket värt nu när det känns som att jag har vabbat varje dag sedan jul.



































Nu har jag bytt om till bekväma myskläder i trikå istället och Noa verkar misstänkt frisk och pigg, så jag vetefan. Jag känner mig lite snuvad på min fritid helt enkelt. Men det blir bättre med det nästa vecka, men mer än så vill jag inte säga om det nu. På måndag får ni veta!

Jag måste ändå ge mig iväg och köpa lite cola, tulpaner och lördagsgodis i eftermiddag. De nödvändiga detaljerna för att det ska kännas att det har blivit helg!

1 kommentar:

Pelle sa...

Tycker gott du kan ha klänningen på dig sen också :-)