torsdag 18 april 2013

En lista. För att jag inte har ork med något annat.

Veckans mest irriterande: Att alla sa att det där programmet Spung var så jävla bra. Jaha, så jag började ju kolla på det. Skitsmart, eftersom jag inte har tid till att sträckse en ny serie men inte har förmåga att låta bli när jag väl har fastnat.

Veckans jobbigaste: Att vi kom hem klockan 03.00 efter att ha landat på Arlanda vid midnatt i måndags. Jag är fortfarande trött på grund av den sömnskulden.

Veckans lättaste: Att vara glad på barnen. Lite saknad gör så mycket.

Veckans sämsta: Jag är så ledsen för att min favoritperson här där vi bor ska flytta in till stan.

Veckans bästa: Att träffa barnen igen. Att jag fick en ny favorithäst på ridlektionen igår och att jag red honom asbra. Och så var ju måndagen i Paris rätt awesome.

Veckans blogginlägg som inte blir av: Jag har tänkt göra ett inlägg om Paris. Men då måste jag redigera bilder och hålla på och det orkar jag inte.

Veckans tröttma: Jag orkar verkligen inte med idioter längre. Fräser till och svär och orkar inte ha tålamod. Det har liksom runnit över nu.

Veckans vågar jag: Nä, men dags att ta och försöka leta reda på några stand up-tillfällen kanske? Ja, det tror jag!


Inga kommentarer: