torsdag 29 maj 2014

OKRISTLIGT tidigt säger jag.

Är kanske inte jättepepp på att hoppa på ett tåg klockan tjugo över sju imorgon bitti? Jag HATAR att gå upp tidigt och även om det är lättare nu i maj än i november är det fortfarande svinjobbigt. Jag orkar inte. Och nej, jag kan inte sova på tåget eftersom det är en jobbresa och det rimligaste är att ägna tiden åt lite jobb när vi ändå är samlade allihop.

Jag säger "rimligaste" för inte är det det bästa för min skönhetssömn direkt.

Avskyr avskyr avskyr att gå upp tidigt. Hatar det! Jag hatar också att åka tåg eftersom jag blir så himla åksjuk och så klart inte hittar min åksjukemedicin. Jahapp.

Det blir säkert bra ändå till sist men nej, peppen just nu är inte enorm inför resan imorgon. När vi väl är framme blir det bra.

Inga kommentarer: