torsdag 10 mars 2016

3 x bra

Alltså det är ju inte mycket bra just nu, men jag försöker se det bra i det lilla.

En bra sak: jag klippte mig idag och hittade helt rätt frisör. Om ni ska klippa er i Örebro så tycker jag att ni borde gå till The mods. Supermysiga lokaler och bra råd om mitt hår, samt noll sånt där "frisörskäll". Istället fick jag beröm för att jag lyckats få mitt hår så långt med tanke på hur mjukt och tunt hår jag har. Och så klippte hon mindre än jag väntade mig, men det kändes ändå nyklippt.

En annan bra sak: tulpanerna är äntligen lite billigare än när de först började finnas i butik. Just nu har jag rosa tulpaner i fönstret. Rosa tulpaner är nog ändå de finaste.

En tredje bra sak: i helgen ska jag och min syrra gå på Natten (powerballader, cava, discolampor!) och jag ska bli full och skråla med till "I will always love you" och det blir fint. Jag behöver en liten paus.

Alltid något. Faktiskt.


Inga kommentarer: