fredag 13 augusti 2010

Hallå, moder natur.

Hej moder natur.

Det är så här förstår du, jag tycker inte riktigt om den här mellanårstiden vi har just nu. Jag vill kunna klä mig i vanliga kläder utan att frysa ena sekunden och bada i svett den nästa. Jag vill gärna veta ifall jag ska smörja in barnen med solkräm eller ta på dem en extra tröja innan jag skickar dem till förskolan på morgonen.

Jag vet inte om jag ska ställa undan utemöblerna eftersom det ändå inte är väder för att vara ute, och jag är osäker på om det är dags att plocka fram tjockare skor.

Det här är ett dilemma för mig faktiskt. Så jag ber dig lite vänligt sådär, kan du bestämma dig? Och när du väl har bestämt dig, kan det vara för klart och krispigt höstväder med lagom kyla och vackra färger?

Fint, visste att jag kunde lita på dig!

Inga kommentarer: