torsdag 10 november 2011

Dagens "åh vad jag önskar jag såg ut sådär"




























Hur kan Nigella Lawson vara 51 år? Hur mycket har hon sprutat in i sitt ansikte för att ha mindre rynkor än jag? Eller är det allt smör och socker, eller pasta och choklad, som har konserverat henne så bra?

Den otroliga snyggheten åsida tycker jag att hon är sjukt skön. Man kanske inte ska tycka det, för att hon anspelar så mycket på sex? Jag vet inte. Jag vet bara att en kvinna som friterar bounty och visar hur mycket hon älskar att äta och ändå lyckas vara en förebild och ikon, det är någon jag gillar. Snygg, kurvig och utan det sliskiga cupcake-tilltalet som gör att det är omöjligt att se på något med Leila Lindholm.

Nu kom jag på att jag måste leta reda på diverse recept inför jul. Julmat liksom. Det är ju inte ens gott.


1 kommentar:

KatarinaZA sa...

Jag tänkte samma sak tidigare idag: Hur kan det vara möjligt att Nigella Lawson är 51 år? Det ser hon verkligen inte ut att vara.