onsdag 30 maj 2012

Vila i frid, lilla strömsladd.

Strömsladden på min bärbara dator har till sist gett upp. Den sprakade till och nu laddar den inte längre. Eftersom min "bärbara" dator inte heller har ett fungerande batteri går den således inte längre att använda, och detta är intressant för er för att: jag orkar inte gå ut till mitt kontor varje gång jag ska blogga, alltså har bloggandet blivit lidande. För jag orkar bara inte blogga via telefonen. Någon måtta får det vara.

Ifall ni nu av någon obskyr anledning vill följa min vardag ändå, trots kraftigt decimerat bloggande, kan ni självklart göra det på twitter eller instagram där jag heter @ellenhag. Ja, på båda.

På twitter skriver jag i princip bara nonsens om ungarna. På instagram postar jag i princip bara trädgårdsbilder och snyggbilder på mig själv (jag blir så jävla snygg på instagram att jag tänker bli en bot och leva där forevah!) och om ni känner att det är sånt som ni går igång på (vilket då gäller för de heterosexuella män som läser här, för kvinnor finner mig inte attraktiv enligt min erfarenhet) är ni ju välkomna dit också.

Men! För att ni inte ska försmäkta helt utan snus så tänker jag sätta mig och skriva ett gäng inlägg som jag sedan tidsinställer så att ingen försmäktar ihjäl sig. Det vore ju tråkigt.

Time to get to work!

1 kommentar:

presens sa...

Men orka twitter. :-(