tisdag 18 november 2014

Ellen 2.0

Jag har blivit så himla vuxen? Nu med nya jobbet så löneförhandlade jag like a boss. Seriöst, det gick asbra? I vanliga fall brukar jag säga "åh ja tack" till precis vilken skitlön som helst. Nu hade jag gjort typ Donald Trump (kom ej på nån annan affärssnubbe) stolt med mina förhandlarskills)

PLUS att när jag gick till affären häromdagen vågade jag fråga om att få provsmaka osten i delikatessdisken. Tycker jämt att det är så läskigt, för jag tänker att de tycker att jag bara tjuväter. Som att jag inte ser ut som nån som köper ost, ha! Hela jag är byggd av ost.

Och idag då? Idag åt jag lunch i lunchrummet med andra än mina närmsta kollegor och så småpratade jag. Kallpratade. Visserligen främst om att jag vill ligga med Erik Haag, att jag använder alkohol och socker för att ta mig igenom november och att jag önskar att Frodo ska dö i ringentrilogin. Men annars så.

Vuxenpoängen bara rasar in med andra ord.

1 kommentar:

Kerstin sa...

Haha, underbart kallprat :-D Det är annat än vädret och kollektivtrafiken/köerna på E4:an :-D