lördag 1 september 2012

Lägger korten på bordet.

Okej så här är det:

Jag har varit på intervju för ett jobb som jag nästan skulle kunna döda för.
Jag vill ha det så mycket att det är det enda jag kan tänka på.
Jag tror inte att jag kommer få det.
Jag får besked i veckan som kommer.

För att försöka fokusera på annat än "tänk om alla mina drömmar kan slå in" ser jag på Project Runway och försöker förbättra mitt rekord i att skriva snabbt. Bästa någonsin är en bit över 100, på det skrivbord jag sitter på nu är det:



Typing Test
Besök Skrivprovet och prova!


Utmana mig gärna. Jag är så nervös och stissig att varenda liten sak som kan distrahera mig från att nojja är bra.

Okej? Tack!


3 kommentarer:

Anna sa...

Jag halv ligger i soffan med laptopen och fick 53 wpm, inga fel. Undra vilket poäng jag skulle få om jag satt upp vid en stationär dator...orka testa!

Bondhustrun sa...

114!
"You are better than 100% of all users (position 1 of 427 - last 24 hours)"

586 nedslag. Felstavade ord: 3.
Jag är sjuuuukt snabb.

Ellen sa...

Yay! Äntligen någon jag kan tävla med! :-) Eller mot, rättare sagt.