söndag 5 juli 2015

"Om jag var Elsa Billgren för en dag" (Önskerubrik)

Först och främst skulle jag knulla. Ligga. Ha sex. Inte för att hennes snubbe (vaaaargen) är så himla snygg direkt, utan mest för att alla dessa vintagebloggare verkar ha ett sexliv á la sånt man fantiserade om när man var 14 och läste romantiska noveller? Har de aldrig sex hårt och snabbt mot en vägg på en krogtoalett? Jag undrar så. Och det är inte specifikt Elsa Billgren, det är inte som att jag går omkring och tänker på hennes sexliv. Det är mer, nyfikenhet. Pussas de bara i dessa evinnerliga pojknackar?

Ja ja. Sen skulle jag väl roa mig med att starta nån larvig inredningstrend bara på pin kiv. Typ spraymåla toalettpappersrullar och ställa i vardagsrummet och säga att det är väldigt chic. Och se om nån hakar på.

Skulle även gå omkring i min fabulösa lägenhet och njuta av att vara så jävla rik. Skulle steka falukorv och makaroner och äta bara för att chocka kroppen. Vafan? Ingen champagne? Nej.

Och så skulle jag väl ta hundra tusen selfies i fina vintageklänningar. Och sen ta på mig genomskinlig magtröja och sminka mig massor och bli jättejättefull med alla snygga vänner i Stockholms innerstad. Och sen är min dag slut och jag slipper bli bakis. Perfekt!


2 kommentarer:

Jessie sa...

Älskar detta! Du är så rolig <3

Linnea sa...

Roligaste på länge