söndag 5 juli 2015

Era önskerubriker

Hej hej! Long time no see. Jag har varit i Grekland som sagt. Det var varmt. Det är ännu varmare här just nu nästan och jag är så bakis att jag inte vet om jag ska gråta eller kräkas. Helvete.

Här är i alla fall era önskerubriker. De är jätteroliga! Tack! Man får så klart även lämna fler önskerubriker i kommentarsfältet nedan om man nu känner att man missat sin chans.

Varför tre barn?
Fördelar med att bo i stan jämfört med landet
Det bästa med vår sommarstuga är...
Godaste maten i Grekland?
Bästa besöksmålet i Örebro är .... därför att....
Bästa boken i sommar
Bästa barnboken i sommar
När jag blir stor ska jag bli...
Vad önskar du att du hade vetat om att få barn (fick just barn)?
Om jag var Elsa Billgren för en dag.
En blogg alla borde läsa.
Om jag bara fick lära mina barn en sak.
Mitt bästa hångelminne.
Så upptäckte jag feminismen.
Ellens föräldraskola!
Veckans serie
Din beef med Cissi Wallin
Roller derby - hur kom du på det och hur vågade di dig dit?
Din feministiska resa
"Fixa ett jämställt förhållande i 10 enkla steg"
"Vi flyttade från villan - du kommer aldrig tro vad som hände sen!"
"De här bloggarna får mig att tro på mänskligheten"
"Öppet brev till er som gifter er/döper barn i kyrka pga "fint""
"Det här jobbrelaterade får mig att tro på demokrati"
"Det här jobbrelaterade får mig att tvivla på demokrati"
"När det här händer tar jag genast (vägrar jag ta) diskussionen om jämställdhet/genus"

Inga kommentarer: