torsdag 1 september 2022

Seriously

 Jag glömde bort att jag har en blogg? Det har aldrig hänt förut. Absolut att jag inte uppdaterat på typ... år? Månader? Men jag har liksom hela tiden ändå varit medveten om att jag har en blogg, jag borde skriva nåt, det var längesen nu osv. Men denna gång glömde jag helt och hållet bort det och fick liksom en sån "Just jävlar!"-upplevelse när jag kom ihåg det häromdagen.

Inte för att jag vet om det gör så stor skillnad att jag kom ihåg det eller inte, det är inte som att jag uppdaterar här särskilt ofta ändå. Men i teorin är det ju i alla fall lättare när jag åtminstone är medveten om att den finns.

Så what's new sen sist då? Tja, sommaren kom och gick. Det var varmt ibland, regnade ibland, vi var i Kroatien och det var fint... men det räckte liksom inte för att hjälpa det här skitåret. Det är så mycket jobbigt som jag inte orkar/kan/vill skriva om, men 2022 har bara varit en svinjobbig grej efter en annan. Just nu är det mest så här att jag går och väntar på nästa käftsmäll, för det kommer liksom grej på grej på grej som golvar mig helt. Myspys!

Så vad gör jag då? Jobbar, läser, ser på tv-serier, badar badkar, går ut och dricker alkohol och försöker att inte vara ensam med mina tankar en enda sekund för då bryter jag ihop. Tack och lov för gin rummy-appen på telefonen. Den och tiktok har räddat mig från sysslolösheten många gånger.

Vad glatt och uppåt detta blev då. Jaja, it is what it is osv. 

Inga kommentarer: