torsdag 15 oktober 2009

Google is your friend

Jag gillar verkligen att jag nu kan se vad folk har sökt på för att komma till min blogg.
"Hägglund" är en variant. "Lärare mobbar" eller varför inte "Bröllopsfotografen" är smått vanligt också.

Men jag har en undring. Du som sökte på "arga snickaren snygg" och klickade dig hit, efterfrågade du ett svar på den frågan? I såna fall kan jag upplysa dig om att nja, traditionellt snygg är han väl inte? Men attraktiv, det är han minsann. (Du kan dock ta min åsikt med en nypa salt. Jag tycker att de flesta män är snygga. I'd do them all. Nästan.)

Sen finns det ju du som sökte på "vuxna män i blå tights" också. Låt oss inte prata mer om dig. Jag är lite brydd faktiskt. (Fast det är säkert Anna-Klara. Skulle inte förvåna mig.)

3 kommentarer:

ak sa...

Det där är PERSONANGREPP!

;D

Jennie sa...

OK, nu blir jag nyfiken. Hur gööör man för att få reda på detta? För egen del menar jag.

Ellen sa...

Jag har statcounter som statistikräknare. (www.statcounter.com) Om du installerar en sån kan du också se roliga saker. :-)