lördag 10 oktober 2009

Mobilblogg. Jag sitter på tåget till stockholm och är alldeles för sminkad och har lite för kort klänning. Snyggt på festen ikväll, lite för mycket på ett tåg mitt på dagen. Folk lär ju tro att jag är prostituerad på väg till jobbet. Tur att p lånade ut sin ipod till mig. Så att det åtminstone ser ut som att jag är en någorlunda framgångsrik hora, vore ju ännu mer pinsamt annars. Inte för att jag vet hur framgångsrikt det är med en vanlig ipod som varenda tioåring har, men ändå. Bättre än inget.

2 kommentarer:

Sonja sa...

Jag tänkte flera gånger under festen igår hur snygg du var men "hann" aldrig säga det. Och jag tror inte heller att människor på tåget tänkte någonting annat :-) (utom kanske att de avundades de som kommer att festa med dig ;-) )

L. sa...

Äh, du som var så fin!