söndag 3 april 2011

Dagens lista.

Dagens resa: 15 mil enkel resa för att fira min pappa som firade sin 60-årsdag.
Dagens musik: Diverse sånger från barnkammarboken på spotify. Samt "Någon gång måste du bli själv" med Säkert, som ungarna önskade flitigt.
Dagens stoltaste: Vi! För våra ungar var så vanvettigt väluppfostrade och fina hela dagen.
Dagens mat: Viltbuffé med massor av kött som struts, älg, rådjur, and och lite fisk.
Dagens mättaste: Noa, som helt otippat åt av allt och vars favoriträtt nu är struts.
Dagens (nattens) sömn: ca 5 timmar, upphackat.
Dagens tröttaste: Jag. Eller Majken, som sov hela bilresan ner samt hem.
Och en hel del under tiden vi åt.
Dagens bästa: Jag fick en tidig födelsedagsslant, som gör att en klippning är på gång. Äntligen!
Dagens äldsta: Min farmor, som nu hunnit bli 88 år. "Nu kan jag dö på det här", som hon sa efter den ordentliga lunchen.
Dagens mest otippade: Vildsvin med teriyakisås är en riktigt god kombo. Faktiskt.

1 kommentar:

Nelin sa...

Lånar lista - check!