tisdag 12 juni 2012

Herre. Jävla. Gud.

Tittar tillbaka på bilder på mig själv och dra mig baklänges vad ful jag har varit. I jämförelse med är jag den fula ankungen som turned svan nu, och då är jag ändå inget bombnedslag nu heller. Säger en hel del om mitt tidigare jag, helt enkelt. Svullet ansikte (först när jag blev ungefär 25 år upptäckte jag att jag hade kindben), konstiga frisyrer (nej, kort page är inte hett på en tjockis) och märkliga hårfärger (smutsbrunorange, någon?).

Är väldigt frestad att sätta ihop ett collage av förskräckliga bilder, men då måste jag ju även väga upp med bilder där jag är snygg, från nutid alltså, och eh... har inte förskräckligt många såna bilder som inte är från instagram.

Får fundera lite på det här vidare känner jag.

Men okej då, ett smakprov kan ni få:










Nej, jag ändrade mig.

2 kommentarer:

LisaM sa...

Men du är ju fin på insidan, det är det som räknas ;-)

Ellen sa...

Det är väl just det jag INTE är? :-D