torsdag 21 juni 2012

Varför vill man ligga med Zlatan?

Jag fattar inte riktigt. Han ser ju ut som ett långhårigt ollon? Visst, han är lång och muskulös och har 48 i skor, men ska man köra dubbla påstricket eller?

Andra sexsymboler jag inte förstår mig på:
Johnny Depp. Boooring!
Brad Pitt. Okej, han kanske var småsnygg som ung, men nu? Och sen han dumpade Jennifer Aniston för Angelina Jolie? Nja.
Han som spelar Edward i Twilight/Han som är indian i Twilight. Båda två alltså. Kräkvarning.
Mikael Persbrandt. Mmm... och din plufsiga mattelärare på gymnasiet var också het eller?

Men ändå. Zlatan? Inte snygg.


4 kommentarer:

Anonym sa...

för att sexsymbolvärdet hos män beror på så mycket annat än utseendet, antar jag är den krassa förklaringen. (visst finns det de som skulle tycka att zlatan var snygg även som fattig oframgångsrik kille, men knappast särskilt många)

Anna sa...

En väninna till mig hade ihop det med Zlatan för hundra år sedan (innan han blev känd) - tydligen är näsan det mesta han har att komma med, annan apparatur är visst inte mycket att hänga i julgranen ;-) Visserligen var detta i tonåren så jag kan inte svära på att det ser likadant ut nu, men jag fnissar alltid lite åt det när jag ser honom.

Jag tycker inte heller att Brad Pitt är snygg. Johnny Depp var så go i CryBaby att jag gillar honom, men jag kan inte förstå varför folk tycker att kapten Jack Sparrow är snygg. Gudars! Lite samma sak med Angelina Jolie, hon var så bra i Girl Interrupted att jag gillar henne, även om jag nog inte sett något med henne sedan dess.

Mikael Persbrandt är ju bara underligt. Jag skulle hellre ligga med Ola-Conny.

Jag gillade Twilight-Edward i Harry Potter-filmen får jag säga, tyckte om karaktären han spelade redan i böckerna och tyckte att han var en bra Cedric. Men Twilight och New Moon (har bara sett de två) är ju plågsamma. Killen som spelar Jacob gillar jag dock, lite sammetsögd sådär, men sexig är han väl knappast.

Oj oj, det var värst vad jag hade mycket att säga idag då!

Anonym sa...

Haha, tycker PRECIS som du! Mikael P. är sveriges mest överskattade skådis, och Brad Pitt världens, när det gäller utseendet i alla fall.
Brad var rätt snygg i Thelma & Louise dock.

Zlatan är inte snygg, hur många tjejer skulle kolla in honom om han jobbade på tex. Donken?

Johnny Depp är dock still going strong.

Ville bara säga det fast inlägget inte var purfärskt.

Anonym sa...

hmm dissa folk efter deras utseende känns ju feministiskt och vuxet.