fredag 29 juni 2012

Snyft snyft. Buhu. Gnäll gnäll.

Fy katten vad jag tycker synd om mig själv ikväll. Hemma när jag egentligen vill vara i Stockholm och umgås med vänner. Och så blir antagligen utekvällen imorgon inställd. Och så lyckades inte min omfärgning av håret. Och så vill jag inte gå och lägga mig fast jag borde för det är inte min sovmorgon imorgon. Och så vet jag inte vad vi ska göra imorgon och när jag inte vet det blir det alltid gnälliga och bråkiga dagar för barnen blir rastlösa.

Jävlar vad jag behöver lite ost till mitt whine.

3 kommentarer:

ladydahmer sa...

asså jag fattar inte hur du kan misslyckas med henna. jag orkar inte. Hur fan gjorde du? Var ditt hår nytvättat med shampoo och Obalsamerat innan? Hur länge satt det i? hade du balsam i efter? Lät du hennan dra i ett dygn innan du hävde i? VILKEN henna använde du? (vad hette den och var köpte du den?)

(= viktiga faktorer)

ladydahmer sa...

hur ser håret ut nu förresten? Som innan eller har det fått mer färg nånstans? PÅ vilket sätt funkade det inte?

Ellen sa...

"Jag orkar inte", nej men då är det väl jättebra att det inte är ditt problem då?

Jag gjorde precis enligt anvisningar, det är inte bra eftersom det inte är en jämn nyans och alldeles för orange. Vissa skiter i hur deras hår ser ut, jag är inte en av dem, således är jag inte nöjd.