måndag 14 juli 2014

Men vad fan.

Ämnen jag påbörjat inlägg om ikväll:

- manliga sångares usla låtar om kärlek och kvinnor
- hur jobbigt det är att uppfostra pojkar till vettiga män
- hur sinnessjukt men vansinnigt kul det är när folk ser upp till mig/beundrar mig när jag är en liten töntig fjärt
- korsetter

Inget går att formulera. Inget. Jag som brukar kunna skriva inlägg som ett rinnande vatten lyckas nu inte få ihop en mening ens.

Men jag har varit hos en kompis ikväll. Paniksmsade runt sextiden och bad om att få komma över för att jag kvävs av ensamsemester med barnen i dåligt väder. Sen kom en till kompis över och så satt vi och pratade om allt och inget och bildgooglade gamla ex och sen åkte jag hem och tänkte på hur mycket jag vansinnesälskar att bo i stan där jag kan vara spontan och social. Älskar till döds.

Det får räcka för ikväll.

1 kommentar:

I mitt huvud sa...

Trots att jag normalt sett har orddiarré så händer det att även jag blir ordförstoppad mellan varven....