söndag 27 januari 2013

Söndagssummering

Nä, jag bloggade inget i fredags eftersom jag var för upptagen med att leka fritidsgård och sedan bli full. Det första med barnens kompisar, det senare med mina egna. Och sen dansade jag så mycket jag kunde så att jag blev toksvettig, fick dödströtta ben dagen efter och till och med stora tovor i håret av det. På riktigt.

Och jag bloggade inget igår för jag var upptagen med att vara oändligt bakis och ynklig med lika ynklig Majken. Hon hade dock feber, jag hade bara mig själv att skylla. Fast jag blir ju jättebakis av bara två glas vin, så det är liksom inget att göra åt saken. Sånt man får ta helt enkelt.

Nu bloggar jag, bara för att säga att den EGENTLIGA anledningen till att jag inte bloggat är att jag hittat en ny favoritserie. Switched at birth heter den och handlar om två tjejer som... surprise... blev förväxlade på BB. Ja, typ så.

Så. Tja. Vi får se när vi ses igen helt enkelt.

2 kommentarer:

Johanna sa...

är det den som heter rätten till min dotter på svenska? älskar den! men fy vad den är sorglig. googla efter att du kollat klart på hur det gick efteråt. tips!

Ellen sa...

Nej det tror jag inte? Den här är på s2 i USA och är inte sorglig på det sättet. Är mer typisk amerikans serie med en twist typ.