tisdag 13 augusti 2013

Äntligen börjar det!

Vad? Tja, allt. Hösten. Jo, jag har längtat hit trots att jag fasar för höstdeppen och allt sånt, men ändå. Vardag, rutiner, jag har tamefan saknat det. Kul att det märks att jag fyller 30 om ett halvår. Är inte alls panikslagen över det.

Idag började Roller Derby-träningen igen och det gick jättebra trots sommaruppehållet. Jag hoppade över koner, gjorde crossovers och t-stops. Ja, det säger ju inte er något förstås, men ni kan vara jättestolta. Jag gjorde även allt detta i hotpants, vilket fan är en ännu större prestation. Hotpants? Things I do for derby osv.

Och imorgon börjar ridningen och jag började jobba idag och barnen började fritids/förskola idag och jag vet inte, men jag hade strumpbyxor på mig idag och det var inte för varmt så jag känner lite att bring it on nu september, oktober och november. Jag är redo för hösten!

(Liite av den här peppen kan ju bero på att tio av de serier jag följer börjar nu i september igen vilket ju är väldigt underbart!)

Inga kommentarer: