torsdag 17 september 2015

Högt och lågt.

Igår kväll var jag ledsen eftersom jag ÅTERIGEN missade träningen. Halsont. Jag kommer inte kunna spela några matcher i vårt seriespel, den saken är klar. De träningar jag kommer till kan jag knappt vara med på pga benhinnor och om benen skulle kännas okej så är jag sjuk.

Så jag tyckte synd om mig själv. Hade haft en jättedålig dag hela dagen och ville bara tröstäta lite godis och se på serier. Så jag instagrammade en bild där jag klagade av mig lite och avslutade med att jag inte ens har råd med godis förrän barnbidraget kommer.

Och. Då. Swishade. En. Tjej. Mig. Pengar.

Pling! sa det i telefonen och så fanns det en hundring på kontot med uppmaningen "köp godis". Vem gör så? Så himla fint! Jag började storgråta där i badkaret (ja, kanske lite extra känslig when krasslig) och sen fick min man gå och köpa polly och cola till mig. Och sen såg jag Paradise Hotel och allt kändes helt okej för en stund.

Imorgon åker jag till Gbg. En kompis fyller år och jag har lovat att roasta henne men lyckas inte få ihop nåt bra manus. Såatteh... det kanske jag borde ägna lite tid åt. Möjligtvis. Några tips på roliga skämt om en människa ni inte känner? Nähä? Okej då.

Återgår väl till att skriva "skämt" då.

1 kommentar:

Tuss sa...

Systraskap! I love it!