söndag 25 september 2016

Sunday, perfect Sunday

Jag älskar helger som blir såhär bra. När inget är planerat men det faller på plats, inte leder till kaos. Igår var okej, men idag var riktigt bra. Sconesfrukost, födelsedagsfirande av mamma, hundbesök, promenader... allt i sådär perfekt höstväder att det blir löjligt. 

Ni får lite bilder. Nu skriver jag inlämningsuppgift och har noll lust att göra det, men vet inte heller var lägstanivån ligger? Det kanske blir skryt det här, men eftersom jag har så lätt för mig har jag aldrig listat ut var nånstans man ska lägga sig för att få godkänt utan att lägga ner för mkt jobb? Eller jag formulerar mig oklart: jag lägger inte ner särskilt mycket jobb. Det vore lögn att påstå. Men jag skulle göra ännu sämre ifrån mig om jag kunde. Mvh, smart och lat. 

Nu idylliska bilder! 









(Nyuppsatt hylla. Inte för att go all Underbara Clara, men vi har betalat så jävla lite för alla våra möbler. Mkt har vi köpt på auktion/loppis, annat ärvt eller fått. Billigt och ändå fint. Tycker jag då.)




Inga kommentarer: