torsdag 24 september 2009

Hilfe!

Man kan inte titta på sin statistik här. Jag måste installera någon slags besöksräknare själv. Hur - och jag menar detta gravallvarligt - hur ska jag klara av det?

Jag måste ju ha någon slags statistik, så jag vet om mina fina läsare hängde med eller inte. Sen ska jag leta upp de som inte hängde med (smått svårt, due to att de är anonyma) och locka dem med godis så att de ska komma hit.
Men hur? Hur gör jag? Jag vill gärna ha en sån där fiffig som säger var folk kommer ifrån och hej och hå. Google analytics? Det verkar så avancerat. Jag kanske kan göra en egen statistikräknare?



(Ni som hängde med av er själva, ni får ingen choklad. Men ni får ju mig!)

2 kommentarer:

Malinka sa...

Det finns ju Statcounter eller vad den heter. (Jag har den installerad men aldrig använt den.) Jag har Google Analytics och brukar slänga en blick på den ibland, även om den både är för avancerad egentligen och inte säger riktigt vad jag vill.

meta sa...

Jag använder Statcounter. www.statcounter.com