tisdag 27 augusti 2013

Hej mitt undermedvetna, vad håller du på med?

Jag surfade in på Asos för att shoppa lite billiga klänningar på rean. Till jobbet. Tänkte jag i alla fall. Mitt undermedvetna däremot, hon verkade ha helt andra planer. För plötsligt när jag tittade igenom kundkorgen hade jag en knallröd fodralklänning, en svartvit snortajt cocktailklänning och en turkos klänning med löjlig urringning på väg hem till mig. Jag vet inte riktigt vilket liv mitt undermedvetna vill leva, men jag måste erkänna att det låter ju jävligt kul om hon får användning för de där klänningarna.

Synd bara att mitt undermedvetna använder mina pengar att betala med.
Och att hon tydligen tror att jag väger 20 kg mindre med tanke på klänningarna hon valde.

Ja ja, det blir nog bra till slut. Om inte annat får de vara inredningsdetaljer tills jag är smal, lyckad, häftig och blir bjuden på roliga fester.

1 kommentar:

listoplisto sa...

Jag har gjort typ samma sak. Utgår från att det är nån slags demonic possession. Och jag blev avundsjuk på den där turkosa klänningen, den låter ju svinsnygg!!