söndag 11 augusti 2013

Ny favoritdrink

Visste ni (ja det gjorde ni väl eftersom det är en återkommande grej i amerikansk populärkultur där folk blir onyktra utan att fatta varför) att Long Island Icetea smakar ungefär som läsk fast det är jättejättemycket sprit i?

 Jag drack några såna i natt. Och somnade runt halv fem. Så att jag är pigg nu. Nej men ärligt, jag är pigg. Är inte särskilt bakis alls, trots att jag tydligen drack såna mängder att alla uträkningar visade att jag inte borde få köra bil de närmsta dagarna.

Fester, vilket otroligt bra påfund det är. Särskilt när man inte ordnar dem själva utan blir bortbjuden. "Fest" är ett av mina favoritord faktiskt, ihop med "barnvakt". I alla fall såhär efter sju veckors sommarlov.

Fortfarande ljust ute:
























Börjat ljusna igen:

1 kommentar:

Anonym sa...

Inte trött = fortfarande berusad

Det där är en livsfarlig drink (men jag mår också bättre dagen efter på drinkar än vin)

JsN