fredag 4 juni 2010

En fredagskväll i hatets tecken.

Jag älskar Så ska det låta och det står jag för. Jag verkligen älskar det, hela konceptet och tävlingarna, men de har ju alltid så värdelösa gäster. Så ikväll tänkte jag att jag skulle ge det en chans igen och tittade på vilka som skulle vara med. Först var det två tredjedelar av den urkassa och patetiska gruppen "Afrodite", dvs Blossom Tainton och Kayo.

Om ena laget är dåligt kanske andra laget är bra? tänkte jag då naivt och gick vidare till att titta vilka som var med där. Jag hann läsa att Markoolio utgjorde ena halvan av laget, sen tänkte jag typ "men herregud, kan de hitta sämre gäster? Vem är den fjärde deltagaren, djävulens avkomma?!"

Jodå.
Den fjärde deltagaren var Benjamin Wahlgren.
Kommentarer är överflödiga, det blir inget Så ska det låta ikväll.

1 kommentar:

Jenny sa...

Jag tittar aldrig på Så ska det låta längre då jag kräks varje gång gästerna "spontant" ska ställa sig upp och "släppa loss" till någon slagdänga. *ryser*

Hur som helst blir jag lite sur att jag inte såg det igår när "Hitlers" unge var med. Tror att jag på något perverst vis hade gillat att göra höga spyljud och slänga ur mig bittra kommentarer när han sjöng och log inövat mot kameran. Eller så borde jag helt enkelt gå i terapi.