onsdag 27 oktober 2010

"Mmm... jag älskar dig också!"

Jag säger till maken att jag tycker att det är kul att det enda namn vår föreläsare har lärt sig är mitt namn.

- Fast, å andra sidan kanske han bara tänker "Ellen på smällen" och kommer ihåg namnet på så sätt.
- Jaså, har du sagt något om att du är gravid?
- Va? Det syns ju?
- Gör det? Jag tänkte att du kanske bara ser mullig ut?
- Öh... tack?
- Nej men jag menar att med tanke på hur stor rumpa du har, så folk kanske tror att du har stor mage också?
- Återigen... tack?!

5 kommentarer:

presens sa...

Jag är ledsen, Ellen, men haha!

Emma sa...

Sorry, men ha ha ha! Jag fick själv höra kommentaren "du är ju tjock och svettas mycket så byxorna färgar ju av sig" i förra veckan. (http://kicken.frokengustavsson.se/?p=3747) Man känner sig inte supersexig!

leos mamma sa...

HA HA HA HA HA HAAAA!!

pelle: -800 poäng XD

Maiden sa...

Ja vad ska man säga... ?

Lena sa...

Jag antar att det blir no sex for him ett tag framöver? ;)