torsdag 29 november 2012

Sent ska syndaren vakna.

För att vara besatt av tv-serier finns det väldigt många klassiker som jag inte sett. Jag var för liten för Varuhuset och Dallas när det gick, jag vågade aldrig se Arkiv X eller Twin Peaks och den första tv-serie jag följde på riktigt var nog Rederiet. Ridå.

Men att jag har missat saker tidigare gör att jag har mycket att ta igen nu. Vi har fortfarande en halv säsong av Vita Huset kvar att se och igår, IGÅR, upptäckte jag den fenomenala serien Freaks and Geeks. Nu kan jag frossa i den!

Jag är väl i och för sig fortfarande för feg för att våga se Arkiv X och Dallas har aldrig lockat mig, men det finns ju annat att fördjupa sig i. När jag nu hinner.

(Idag har jag vabbat med en febrig Noa, så idag har jag hunnit. Yay för vab ibland.)

2 kommentarer:

Annica sa...

Arkiv X kan jag inte rekommendera. Vi försökte kolla på det och det var som ett riktigt dåligt Fringe, som jag ändå gillar. Däremot tycker jag du ska se Twin Peaks. Riktigt bra och skruvat!

Klara sa...

Åh, lyckliga du som hittat freaks&geeks!!! Såg det i högstadiet-gymnasiet. Det är så fantastiskt.