lördag 19 oktober 2013

Det är slutet av oktober och...

...julpeppen kan inte vara större. Eller jo, självklart kan den det. Men JAG ÄR SÅ PEPP nu! Har på allvar köpt en pysseltidning för att pyssla eget julpynt i år? Vi får väl se hur det blir med det. Men ändå, JUL! Det är bara två månader kvar och det har redan kommit snö och jag längtar mig tokig.

Varje höst känner jag att jag skulle vilja bli miljonär om så bara för att kunna go all in när det gäller julpynt. Stora blomsterarrangemang, vackra skålar, fullt med jul i varje hörn. Istället får jag göra ljusstakar av trolldeg, men det funkar väl det också.

Vore lite finare om vi hade några fönsterbräden i huset att ställa ljusstakar/julblommor och liknande på, men vi får väl lösa det på andra sätt antar jag.

Nu tänker jag lägga kvällen på att kolla julpynt på Pinterest.

1 kommentar:

Linda sa...

Jaaaa!!!!! Äntligen!!!!! i fredags såg jag första julgrejorna på Åhléns och lyckligtvis sammanföll det med barnbidraget!!!! Tecken från ovan!!!