lördag 22 oktober 2011

Eh... hej!

Ni bara "whoa!" (om ni inte säger "whoa" kan ni behöva trycka F5 för att uppdatera sidan). Jag bara "jag vet". Alltså, anledningen till att bokstäverna är så stora är inte för att jag verkligen vill emfasera att det här är bloggen som heter ENLIGT ELLEN, utan för att det blev snyggast så. Tycker jag.

Min bakgrundsbild är faktiskt en tapet, och jag har lånat bilden ifrån megafån där tapeten finns. 

Er spontana reaktion är kanske att blunda och springa, men gör helst inte det. Okej? Ni kan väl hänga kvar ett tag? Sätta er bekvämt? Se ifall jag har haft tid att blogga något (vilket, om det är helg, ju inte är så troligt).

Så lovar jag att utvärdera sen.

2 kommentarer:

ullrika sa...

Är det en riktig tapet? Den är ju otroligt fin!!

Ellen sa...

Oj, nu är frågan vilken du ser. För jag hade en med feministiska kvinnor på och den kom från megafån som jag länkar till. Den jag har nu är en tapet som heter what the hoot och kommer från midbec.