onsdag 19 oktober 2011

Snark.

Jag är så jävla trött att jag vill slå och sparka på någon för att få energi från ilskan. Jag vill äta sött och fett och gräva ner mig i soffan så djupt att jag kommer fram nästa vår någon gång.

Jag vill läsa, sova länge, läsa läsa läsa och äta frukost på sängen och ligga en hel dag och titta på film. Jag vill få en hel helg av ledighet, utan barn och uppvak och matlagning och städning.

En hotellweekend med god mat, bad och ett gäng böcker med andra ord.

Kan inte någon ge det till mig?


2 kommentarer:

KatarinaZA sa...

Jag kan tänka mig att checka in i rummet bredvid ditt den där weekenden... Att få ligga i sängen och läsa, vilken lyx!

Thepas sa...

Jag känner preciiiiis likadant! Jag vill ha tid och ro att bara göra vad jag vill när jag vill. Äta vad jag vill när jag vill. Sova när jag vill. Inga måsten eller middagar att laga. Inte lägga mig i tid och ändå vakna som en zombie av klockan. Äta glass mitt i natten och ostbågar till lunch. Obscent mycket hotellfrukost. Sedan vila i sängen ett par timmar till.

Ge mig!