söndag 30 oktober 2011

Zombie...bimbo!

Jag vet inte om det är ett bra tecken när man går igenom sin garderob och bara "hm... bimbo har jag ju kläder till"?









































'Vi hade i alla fall trevligt och alla gäster var sjukt snygga och jag drack en liter vin och blev inte ens bakis, så det känns ju bra. Jag fattade inte ens att jag hade druckit så mycket, för det var inte som att jag sprang runt och sa till alla hur mycket jag älskade dem och jag hade inga problem med att gå upp tre gånger under natten för att mata Majken och söva om henne. Men när jag skulle ställa undan "resterande vin" upptäckte jag att det fanns typ en skvätt kvar i botten av min stora flaska. Så ifall ingen hade norpat av mig, och det tror jag inte, var det mycket vin men  lite resultat.

Å andra sidan ser jag det som revansch för den gången jag blev jättefull trots att jag knappt druckit någonting. Det är väl det som kallas Karma, eller?

Idag har vi typ ett halvt kilo ostbågar, massa chips och mat och godis kvar från igår att äta upp. Vad jobbigt för oss...


Inga kommentarer: