lördag 7 februari 2015

Recept för en lyckad lördag.

Gör inte ett fucking skit.

Jag är sjuk. Jag har tagit mig till affären för att köpa lördagsgodis. That's it. I övrigt har jag mest slappat och spelat lite spel och lagat lite mat. Stora barnen gick till parken och åkte pulka ett tag och så har vi spelat lite kort. Ätit lite glass. Spelat lite wii.

Mitt löfte att inte lämna hemmet så länge det är vinter ute levererar redan. Och ikväll är det melodifestivalen, som jag mot min vilja har börjat kalla för "mello" på riktigt? Jag hatade när folk gjorde det förr och nu orkar jag tydligen inte skriva ut hela ordet jag heller?

Snart blir jag säkert en sån som säger "chirre och dirre" också. Inte för att jag har nåt. Chips alltså. Vad jag däremot har: svinjobbig hosta och kramp i gallgångarna. Hade ju hellre haft chips.

Inga kommentarer: