onsdag 4 februari 2015

Roliga saker. Roliga saker. Roliga saker.

Så här är det: januari till mars suger hästballe. Vidriga jävla skitmånader. It is known.

Så för att ta sig igenom dem bokar man upp roliga grejer så mycket man bara kan och har råd med. För att man måste. Och jag tycker ändå att jag har lyckats relativt bra. Titta bara här:

I helgen: inget. Ska typ städa. Emmy ska ha disco på sitt rum med kompisar fick jag veta förut så det måste vi väl fixa på nåt sätt då?

Nästa helg: vara med i musikvideo i egenskap av roller girl ihop med laget.

Efter den: Scrimmage (träningsmatch)! I Örebro! Som kommer bli så fett kul!

Efter den: Mello! Har biljetter till delfinalen i Örebro och barnen är så peppade att jag smäller av. Jag är också pepp för den delen. Jag älskar ju melodifestivalen.

Efter den: Bout (match) i Norrköping! Sjukt nervös men det kommer bli jättebra. Hoppas jag.

Efter den: Inget! Vad jag vet nu. Lär väl behöva städa.

Efter den: Barnkalas för Majken.

Efter den: Till Göteborg. Tre dagar var jag hemma innan jag köpte nya tågbiljetter.

Efter den: Påsk! Älskar påsk! Påsk är bäst i världen nästan.

Efter den: Födelsedagsfest!

Efter den: Åker till Barcelona.

Och sen är det nästan slut på april och världens bästa månad tar vid. Bra fixat ändå va?

Åh, och nånstans där ska jag och en kompis göra en pinupfotografering med vintagebil och fotograf och hela kittet. Det blir mycket spännande.

Tja, helt dålig på att roa mig, det är jag faktiskt inte.

1 kommentar:

Maria sa...

Extremt bra planerat.