måndag 30 januari 2012

"Och jag var en granne till dig, och vi var uppfinnare. Och jag uppfann en säng som var modern från tjugohundratalet!"

Jag nattade Majken. Eller, jag eftermiddagssömnade Majken. Ni fattar.

Så kom jag ut i vardagsrummet och där hade ungarna tänt ljus och gjort två myskojor och nu är de spionagenter som uppfinner. Eller rättare sagt, just precis NU sitter Emmy bredvid mig och skrattar åt att hon ser min tutte. Nåja.

Såna här stunder verkligen vältrar jag mig i känslan av att vara lyckligt lottad. Jag har verkligen allt jag kan önska mig. Det är lite skrämmande att ha det så bra man kan ha det, att befinna sig på toppen. Men det är väldigt fint här uppe också.


2 kommentarer:

S.W sa...

:)

Skönt att dagen landade i något fint, trots början.

Ellen sa...

Ja, det var skönt. Fick bra besked på jobbfronten också, vilket ökade på glädjen lite.