lördag 3 mars 2012

"Bästa tipset asså typ"

Ramlade in på någon sida där en mupp listade de bästa knepen för att få fler läsare och bara "alltid mer bilder och mindre text, alltid!".

Säkerligen ett bra tips om man bara är ute efter hög läsarstatistik. Själv vill jag att vettiga, kloka, roliga och intressanta människor ska läsa min blogg. Och jag känner lite att förmåga att läsa är något av en grundförutsättning för att följa min blogg.

Sen om andra vill ha tonåriga läsare som ba typ älskar bilder på söta hundar så är det väl upp till dem. Mig intresserar det inte.

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Mer text åt folket! Särskilt om det är du som skrivit Ellen :)

Ellen sa...

Precis! ;-)

Nej men jag blir ju tvärtom SUR ifall någon favvobloggare bara har lagt in någon bild. Jag vill ha långa långa inlägg!