lördag 9 januari 2010

Suck on that, bitches!

Ikväll ska jag hem till min mamma och spela spel med henne och några människor som jag aldrig har träffat. Det ska bli riktigt trevligt. De som känner mig vet att jag... eh... tycker om att vinna. Anstränger mig väldigt mycket för att vinna. Jag är ingen dålig förlorare, men jag brukar svettas blod för att se till så att jag slipper att förlora.

Vi ska i alla fall spela Nationalencyklopedispelet (en roligare variant av TP) som jag ofta brukar vinna, och så funderar jag på att ta med SingStars. Som jag... hm... alltid också brukar vinna. Det känns ju alltid skönt att vara så bra och duktig och vinna på spel och kunna gnugga det i de andras ansikten.

Någonstans säger dock en röst att det inte är så man ska bete sig bland främmande människor som man kanske vill bli vän med.

Å andra sidan, vem behöver vänner? Segerns sötma kan nog hålla mig sällskap.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Jag är mer allmänbildad än du.

Ellen sa...

Jadå. Det är du säkert. Du får väl spela med mig någon gång?

Unknown sa...

Nejtack. Jag kommer bara vinna och du blir ledsen.

Ellen sa...

Det är ingen fara, jag lovar att trösta dig när du blir förkrossad av min promenadseger.