måndag 11 januari 2010

Synd att julen är över...

Jag saknar att ha t-shirt på mig. Förr hade jag det nästan alltid, men i och med jobb där jag klär mig annorlunda (och i och med att jag nästan alltid har kjol eller klänning på mig) blir det aldrig av. Men jag saknar det, t-shirts är fina.

Nu har jag världens cravings efter dessa. Om någon känner att de vill skicka en t-shirt till mig så är ni helt välkomna. Varsågod och välj en bara:









(T-shirtsen kommer från ThinkGeek.com)
För all del. Om ni känner att en t-shirt är lite för lite för att ge till mig som ger er så mycket glädje i vardagen, så går en resa till New York också bra. Eller till Malmö. Eller lite sprit bara. Jag är inte så kräsen, jag tar emot det mesta.







2 kommentarer:

Lisa sa...

jag röstar på malmö. ge ellen en resa till malmö! det är hon värd. när jag vinner på triss får du en av mig. annars röstar jag på blogg-t-shirten.

Ellen sa...

Det är billigare att åka en weekend till London än till Malmö. Hur sjukt är inte det?