måndag 14 mars 2011

Yay and nay

Dagens yay:

De kjolar jag köpt online var precis så fina som jag tänkt mig såg jag när jag öppnade paketet som kom med posten idag.
Det var sol några stunder idag.
Jag har tv-kvällen inplanerad. Uttråkad som man är såhär på övertid är det en stor händelse.

Dagens nay:

Hinnsvepningen gav noll effekt.
Halsbränna.
Mitt dåliga tålamod med den evigt gnällande femåringen.
Tja, I'm still knocked up.

Jag kanske borde illustrera inlägget med någon bild av något slag, men kameran är undanplockad. Lite naivt så tänker vi att "snart drar det igång" och då måste man ju ha en kamera att ta kort på allting med. Eller alltså, inte allting. Vi sparar fotograferandet tills den kladdiga delen är över och ungen är ute. Men i alla fall, kameran ligger där den ligger. Dessutom vet jag inte hur man tar kort på halsbränna...

Inga kommentarer: