söndag 6 maj 2012

Min söndag i bilder.


Först var jag och hopptävlade. Ryttaren andades knappt på hela tiden, och hästen är känd för att inte lyfta på fötterna ordentligt. Med andra ord: vi rev några hinder. Men jag är nöjd ändå. Typ. 

Sedan åkte jag hem och satte upp mitt svettiga hår i en mycket fashionabel knut. Jag förstår att ni MÅSTE veta hur jag har gjort den? (Ok, ni måste läsa Underbara Clara för att fatta det skämtet, men ändå.) 


Sedan åkte vi hem och lekte i trädgården. Vi spelade killerball också. Jag ÄLSKAR killerball!


















































Sen spelade vi kubb och Emmy lärde sig cykla utan stödhjul. Mycket fin eftermiddag måste jag säga. Mycket fin dag, på det stora hela. Mycket mycket fin.
























Dagen avslutades med Broccoli- och ostsoppa. Receptet finns här.

Nu är jag sådär godissugen som man bara blir av en riktigt aktiv dag, men jag ersätter godiset med frysta jordgubbar istället. Inte alls samma sak dock. Inte alls.









2 kommentarer:

ullrika sa...

Det gick ju asabra på tävlingen! Grattis!

Å så grattis till lilla cyklisten mä! Min unge vill (eller kan?) inte lära sig verkar det som. Men. Förr eller senare kommer det väl?

emmaw sa...

Knut-skämtet. Fniss.