tisdag 3 juli 2012

Mmm... torrt bröd, kemisk smörja, svettig ost.

Ibland undrar jag hur retarderade smaklökar man måste ha om man kan uppskatta en ostfralla. Halv fralla, margarin, alltid margarin, och så en halvhård och klibbig ost. Ingen kvibille cheddar där inte! Har man tur (?) får man även två ynka gurkskivor eller en paprikaring. Och detta äter folk?

Inte bara äter, ibland betalar de för det också. VARFÖR?! Skänk pengarna till en tiggare om ni nu ska slösa bort det på en jäkla ostfralla?

Det bereder mig ytterst stor glädje att jag varje gång jag beställde fika på mitt jobb (det jag hatade, ifall ni inte förstod det) så beställde jag såna frallor. Åt dem aldrig själv, så klart inte, men såg på när andra tvingade ner dem med en kopp kaffe.

Ostfrallans existensberättigande i denna värld är väldigt litet helt enkelt.

1 kommentar:

Kerstin sa...

Haha Ellen, vilken fruktansvärt rolig "hämd" på de usla kollegorna. Går ju liksom inte att avslöja heller :-D