fredag 20 juli 2012

Rekord!

Trots att jag kommit tillbaka till civilisationen (och med civilisationen menar jag internetuppkopplingen) så har jag inte orkat blogga. Ni vet, man blir ju upptagen av viktiga saker som att läsa skitdåliga deckare, åka och bada, umgås med vänner och äta onyttig mat och sånt såhär mitt i sommaren.

Men idag blir jag ju TVUNGEN (ack och ve, vilket slit och släp) att blogga, för jag måste underrätta er om att den magiska gränsen, 5 km utan att stanna eller gå, är nådd. Jag klarade det! Mitt mål! Jag trodde det aldrig osv. osv.

Ungefär såhär känner jag nu:




















Det plus huvudvärk och ont i ett lår och annat som kommer efter den STÖRSTA FYSISKA ANSTRÄNGNINGEN NÅGONSIN. Och då har jag ändå fött tre barn liksom.

Nåja, jag återkommer väl till bloggen när jag är sur på något/någon, lyckas springa en mil eller om det regnar och jag får tre minuters tid till att sitta vid datorn. Ses då!

1 kommentar:

Tudorienne sa...

Grattis!
Du är ju för rolig.